Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Donerpaleis Leerdam. Meer weten? Ontdek meer
Dominik
20 jun 2026 om 20:56
I don't get twice garlick sos end sambal, also cola...
Arnout
20 jun 2026 om 19:06
Eten was goed goed verpakt en warm afgeleverd. Smaakte erg goed zeker meer bestellen
Lia
19 jun 2026 om 18:59
Top
Olivi
14 jun 2026 om 22:48
Heel Erg Lekker Top.
Joyce
11 jun 2026 om 18:16
het smaakte wederom perfect!
Vivian
9 jun 2026 om 20:31
lekker eten, voldoende en vriendelijke bezorger!
Lia
9 jun 2026 om 17:39
het was zo lekker en heel goed verpakt
Marius
7 jun 2026 om 18:28
kwaliteit vlees van broodje viel tegen en kapsalon was veel friet en weinig vlees.
Dave
2 jun 2026 om 22:47
smaakt altijd goed en heb zelf verkeerde bestelling doorgeven en dat hebben hun netjes op gelost super netjes hoefde ze eigenlijk niet te doen maar hebben ze wel gedaan thanks
Muhammet
1 jun 2026 om 22:10
Toppertje smaakt goed vooral na uitgaan
Angelique
30 mei 2026 om 22:23
smaakte goed! alleen jammer dat ze een gratis product aanbieden (blikje drinken) en die niet bij de bestelling zat.
Ralph
30 mei 2026 om 19:43
Erg lekker gegeten, zoals altijd. Bedankt en tot de volgende keer!